Η διαθεματική εργασία της Ε΄ τάξης, με τίτλο, «Κλιματική αλλαγή – εθελοντισμός» ολοκληρώθηκε με τον 2ο άξονα της δράσης της που αφορούσε τον εθελοντισμό ως στάση ζωής. Δόθηκε έμφαση στην ανάδειξη της συνεργασίας, της καλλιέργειας αξιών και της δημιουργίας νέων προτύπων, στάσεων και συμπεριφορών ατόμων, ομάδων και κοινωνίας απέναντι στο περιβάλλον. Με την παροχή ίσων ευκαιριών για την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων, αξιών και στάσεων που χρειάζονται για την προστασία του Περιβάλλοντος, οι μαθητές της Ε΄ τάξης έδρασαν άμεσα σε σχολικό επίπεδο, διαμορφώνοντας και ομορφαίνοντας τον κήπο του σχολείου μας με τη φύτευση διάφορων φυτών (αρωματικά, ανθοφόρα, δασοπονικά, κ.ά.).

Σύμφωνα με τη βιβλιογραφία, οι δουλειές του κήπου είναι μια συνήθης μέθοδος για να αυξήσουμε την αυτοεκτίμηση, την ενδυνάμωση της ομάδας, καθώς μπορεί να μας χαλαρώσει και να βελτιώσει τη διάθεσή μας. Σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής Royal Horticultural Society (RHS), στην οποία πήραν μέρος 1.300 μαθητές και 10 σχολεία, η κηπουρική μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές, ώστε να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, καλύτερη διάθεση και να μεγαλώσουν αποκτώντας οικολογική συνείδηση.

Επιπρόσθετα η εθελοντική δράση της Ε΄ τάξης συσχετίστηκε και με άλλα γνωστικά αντικείμενα και επιστήμες, όπως τη λογοτεχνία και την ποίηση, τη μουσική, τη Βοτανολογία και τη Βιολογία, τη λατινική γλώσσα με τη χρήση των επιστημονικών ονομάτων των φυτών (διωνυμική ονοματολογία), καθώς και την έρευνα. 

Απώτερος σκοπός το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και τη ζωή.

Αρχείο Τελευταίων Νέων