Στη διεθνή βιβλιογραφία τονίζεται η ανάγκη της ένταξης και της εκμάθησης των Νέων Τεχνολογιών ήδη από την προσχολική ηλικία, καθώς η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται από τις ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποτελέσει η τεχνολογία εργαλείο μάθησης για τα παιδιά και η ένταξή της να γίνει με συστηματικό τρόπο μέσα από ενδιαφέρουσες παιγνιώδεις δραστηριότητες που διαπραγματεύονται θέματα του πραγματικού κόσμου. Τα μαθήματα βασίζονται στις σύγχρονες παιδαγωγικές θεωρίες και ειδικότερα στη βασική αρχή “learning by doing” όπως διατυπώθηκε από τον Αμερικάνο φιλόσοφο και ψυχολόγο John Dewey, κατά την οποία τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από την προσωπική τους δράση. Τα παιδιά αρχικά θα κατανοήσουν τους βασικούς κανόνες χρήσης του υπολογιστή, του διαδραστικού πίνακα και άλλων συσκευών και μέσων, ενώ στη συνέχεια θα ανακαλύψουν σύγχρονα προγραμματιζόμενα παιχνίδια. Θα συνθέσουν μηχανικές οντότητες, όπως για παράδειγμα ένα μοντέλο διαστημικού οχήματος, χρησιμοποιώντας ειδικούς επεξεργαστές, συσκευές εισόδου και εξόδου, αισθητήρες και άλλα δομικά στοιχεία. Προκειμένου να κατευθύνουν τη συσκευή τους, θα δημιουργήσουν το κατάλληλο πρόγραμμα με τη χρήση εύχρηστου και κατάλληλου σχεδιασμένου για την προσχολική ηλικία προγραμματιστικού περιβάλλοντος. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά θα εξοικειωθούν με τις βασικές έννοιες της μηχανικής, του προγραμματισμού και της ρομποτικής στα πλαίσια συνεργατικών δραστηριοτήτων, ενώ θα αναπτύξουν τις λεγόμενες δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως η ομαδική εργασία, η ανάπτυξη της φαντασίας, της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης, των επικοινωνιακών δεξιοτήτων, ο συνδυασμός και η σύνθεση πληροφοριών, η επίλυση προβλημάτων, η λήψη αποφάσεων, η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και στάσεων όπως η συνεργασία, η υπευθυνότητα και η ομαδικότητα.